Sidor

torsdag 29 november 2012

Voff, voff!

Å jädrans vilket gym pass..
Helt slut. Idag gav jag mig ett långt pass. Utan att känna att jag inte riktigt har tid.
Det fick ta tid idag.
Så, 25 minuter core (som faktiskt går bättre och bättre, nu är det tungt mitt i, men jag är inte orolig för att dö! :-)) och sen 2x10 rep Komplex 5, plankan där emellan och sen en vända 7 rep komplex med 2kg till på stången.
Tungt och skönt i kroppen!
Jag måste lägga på lite tyngre nu för att det ska "ge" mer effekt. Och teckniken blir bättre när man lägger på tyngre, för man måste göra rätt.

Jätte nöjd är jag med dagens träning. :-)
Jag har bestämt att köra så nu hela vintern, för att sen börjar springa ute när det blir vår och sommar.
Eftersom jag är en "till" person, så måste jag ha delmål och slutmål hela tiden.
Annars ruttnar jag.

Under tiden jag åt lunch och röjde i köket (det ingår i min roll som kontorskoordinator, tyvärr..) tittade jag med ena ögat på ett gammalt Lyxfällanprogram.
Och hade hakan långt nere vid midjan.
Jiises så folk kan ställa till det för sig.

Stor son har nu fått värsta förmaningen och utlägget om vad han inte får göra när han flyttar.
Inte ta SMS lån! Inte! Inte! Inte!
Gör en budget!
Håll dig till den!
Betala hyran, köp mat och studieliteratur och håll i pengarna!
*voff, voff*
Och han suckar och säger "jaaaa, mammaaaa".

Det är fördelen med dagens tecknik. Man kan tjata på barn som flyttat via chatt, skype och fejjan! :-D
You can move, but you cannot hide! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar