Sidor

onsdag 28 november 2012

Blablablablaj

Åh, vilken dag.
Jag satte rumpan på jobbstolen i morse och har producerat en jäkla massa, blaj- tänkte jag skriva, men jag menar ju text.
På längden och tvären. Hela dagen, utan uppehåll, så jag är helt seg nu.

Ute har det snöat på tvären.

Vi sitter fortfarande och producerar blaj, jag menar text. Men nu skriver maken och jag bloggar! :-D
Fin fördelning.

Minime har somnat. Bra! Jätte. Inte.
Troligen vaknar hon när vi andra ska gå och lägga oss och så är den kvällen körd.
Men jag orkade bara inte bråka.
Jag hoppas att hon sover hela natten, för vi ska upp snortidigt i morgon för att gå på 4 års koll.
Kolla syn och hörsel.
Om hon vill. Jag känner att det blir väldigt så. Vill inte Minime då vill hon inte.

Alla barn är hemma i kväll vilket känns skönt.
Jag får njuta så länge det varar! :-)
Och förtränga att "vissa" ska flytta långt bort.
Men det blir bra.
Det är så mycket som timas och passar fint framöver så det är nästan läskigt. :-)

Dagen i övrigt har handlat mycket om chefer och chefens roll.
Och jag sitter på händerna och biter ihop för att inte berätta för en befintlig chef hur man ska uppföra sig.
Men jag gör inte det. Det gagnar inte den anstälde just nu. Så jag låter bli.
Vem vet, jag kanske skickar ett visitkort så småningom och tipsar om att man kan få utbildning i hur man får och ska reagera som chef.

Nu ska jag sätta mig i soffan och försöka få koll på FR2000 som är det flummigaste kravet jag sett..
Och titta på Bonde söker fru. Det är ju spännande nu juh! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar