Sidor

tisdag 6 november 2012

En beställning lagd...

Idag hade vi en mycket bättre morgon.
Lugn och fin på alla sätt.
Och det gör mycket, att man kliver upp med rätt fot! :-)

Idag blev det ingen träning...Gårdagens pass har gett mig en hel del träningsvärk och det är kanonskönt!
Då känner man att man tagit i! :-)
Idag blev det utvecklingssamtal på 6 års i stället.
Och jag blir alltid lika imponerad över hur mycket dom hinner med, på de få timmar som är "skola".

Det blir inte ljust idag heller, verkar det som.
Egentligen borde man gå ut en sväng på lunchen, för att få det lilla ljus som ändå finns.
Det är inte utan att man börjar längta efter lite julbelysning! ;-)
Jag brukar vara först med att hänga upp ljusen och först med att slänga ut all juligt efter nyår! :-)

Många saknar värmen såhär års, men det bekommer inte mig.
Det är ljuset man saknar...

Så, jag lägger in en ny beställning på snö och sol! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar