Sidor

måndag 12 november 2012

När man slår knut på sig..

Ah...stel som en pinne åkte jag till los naprapatosss..
"oj, nu är du stel" påpekade han.
Jag hade inte ont, nästan någonstans alls, men jag var som en pinne.
Och jädrars vad det satt.

När man ligger där, på mage och han drar en i benen, då känner man sig precis som en kronfågel, tamme fasen!
Ni vet, en grillad kyckling, som man lägger på skärbrädan och sen bryter av låren!
Prexis så, känns det!
Och sen, bryter han loss huvudet..nästan..
Men, man är mycket mjukare när man åker hem! :-)

Så, här gick jag och trodde att jag hade träningsvärk på baksida lår. Not.
Jag hade slagit knut på mig, på mitten!
Träningsförbud ett dygn ingick, så nu blir det inget gymmande förrän på onsdag morgon.
Fan.
Jag som verkligen hade behövt gå ner och springa av mig lite rastlöshet i kväll! ;-)
Men, jag får väl putsa lite fönster, eller nåt! :-)

Jag såg idag att veckans mest omtalade bloggerskan fått sparken ifrån sin portal.
Så, det var ju bra att man någon gång sätter ner foten för vad som får skrivas.
Hon har jobbat ihop till det.
Det jag tycker är märkligt fortfarande är just det, att det inte fanns förståelse för att SATS "ville kränga kort".
Trots att hon nu förstår att Finest vill tjäna pengar och måste värna om sina kunder.
Och tydligen (?) finns inte förståelsen om att det är en stor egen kundgrupp som kränkts.
Men, det pågår säker mer bakom kulisserna än vad som kommer ut.
Och bloggandet lär fortsätta, men på annan portal.
Jag kommer inte att leta upp den, så mycket är säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar