Sidor

söndag 4 november 2012

Rösta på mig nu! Kom igen! :-)

Så blev det söndag kväll..
När man måste skärpa till sig och göra lite planering inför veckan som kommer.
Jag börjar veckan med att gå upp klockan 5 och agera chaufför, igen! ;-)
Visst, jag skulle kunna låna ut bilen...men, nej! :-) Jag kan vara utan bil ännu mindre än telefon! :-)

Så, jag får passa på att äta frukost i lugn och ro och kanske tom vara i gymmet 8:05!
Man kan ju alltid försöka! :-) Eller, det är en plan, i alla fall! :-)

Jag hade tänkt ta ett pass i kväll, men så kom jag på att det var mer än dags att få iväg lite inbjudningskort till Lillemans kalas.
Så, det var bara till att skriva kort och dra på sig dojjorna för en kvällspromenad.
Stora dottern följde med och vi njöt av frisk luft och att se området från den mörka sidan! :-)

Snart, när julbelysningen drar igång, är det jätte mysigt att gå runt och titta på vad folk har pyntat med.
Lite ljus i mörkret!
Just nu gäller det att inte bara hitta guldkanten i vardagen utan ävent Ljuuuuseeet! :-)

Glad blev jag i kväll, när jag fick mail ifrån Lottiz att jag är finalist i hennes bildtävling!
Så, nu bönar och ber jag mina läsare: Gå in på hennes blogg och rösta på bild numero TVÅ!
Pretty please! :-)

http://lottizdays.blogg.se/

Nu ska jag försöka få Minime att tycka att sova är en lika bra idé som jag gör...
Det är som sagt söndag och hon somnade i bilen på väg ifrån landet.
Så...somnar hon innan 23 blir jag glad.
Tur att det inte är hon som ska upp klockan 5! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar