Sidor

lördag 24 november 2012

Fina lördag

Grå lördag. Regn.
Som det brukar.
Tänk att det är samma varje år. Man tjatar och längtar efter snö månaderna innan jul, men det bara regnar.
Sen, när snön kommer i januari så suckar man "neeej inte nuuu"..
Det är liksom vinterrutinen.
Varje år.
Precis som att man letar efter isskrapan vare år när det fryser.
Brant inlärningskurva, får man säga.

Men, även om det är regn ute, så är det sol i sinne!
Och en och annan fjäril i magen.
Vi hade ett spännande möte på förmiddagen. Kommer att blir bra. :-)
Jag skulle ju inte jobba nåt i helgen, men det blev lite sånt..också.
Fast det inte var meningen. :-)
Nu ska det till lite praktiska lösningar och ordnade processer, sen så...

2013 innehåller så mycket spännade. Julen är ett onödigt måste! ;-) Jag skulle helst vilja snabbspola, men måste träna på att njuta av Här och Nu.
*andaaaas*

Dagen går till städning. Vi har glitter överallt. Det blir ett evigt torkande innan jag har bort det.
Men, fjärilarna blev fina! ;-)

Maken ska åka och fixa det sista till kalaset och jag tyckte att han kunde åka själv, så gick det fort och smidigt.
Det hörde Minime. Hon tittar på honom, lägger huvudet på sned och säger "men pappaaa, jag vill ju vaaaa med dig!"
Kunde han säga nej då?
Näh. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar