Sidor

onsdag 21 november 2012

Det blir inte sötare!

Ja, maken lämnade sin bil på service i morse och jag agerade privat chaufför.
När han kliver in i min bil, säger han att den nog lär bli kvar, ett par dagar. För flera av bilmeckarna har magsjukan!
Rent spontant känner jag att bilen kan bli kvar där.
Eller, att man spolar av den med handsprit innan vi får tillbaks den.
Bläh!
Man mår ju illa bara man hör att vinterkräksjukan går.
Och det gör den ju.
Varje vinter och överallt.
Den är inte mysigare för det!
*tvi*tvi*

Under tiden jag suttit försjunken i policyskrivning (de är så lätta att skriva, men bolaget i fråga ska ju kunna leva upp till ambitionen också...) åkte maken på en liten shoppingtur.
Och kom hem med det sötaste jag någonsin sett!!

 
Den var tyvärr inte till mig, utan till Minime!
Ah...."tjejgrejer" är så mycket coolare än killars! Lego! Hur sött är det? ;-)

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Vi har ju fått två bonusbarnbarn i precis samma ålder som din andra kull. Lego blir det för Alfred som fyller på onsdag. Det var inte så svårt att komma på.
    När det gällde Astrid fick vi tipset att ALLT med Hello Kitty går hem. Och så en kombo av Hello Kitty OCH Monchichi!! Var hittade maken den så vi slipper ränna stan runt?
    Det kuliga med Astrid är att hon fyller år samma dag som vårt barnbarn (7/12) - fast det skiljer 9 år mellan dom.
    Och så har vi ett till bonusbarnbarn sen tidigare som är 9 år äldre än Xerxes så min son är inne på tredje kullen småungar nu! Tur att han gillat småungar sen han var en lite större småunge själv! :-)
    (Och så fyller sonen den 18/11 och dotterns fru 8/12. Så vi har också ett födelsedagsrejs som utökats nu. På våren har vi också ett rejs, Tamara, första bonusungen, den 3/3, min dotter 6/3, Erwin 19/3 och jag 31/3. Många Midsommarungar där ;-) ! )

    SvaraRadera
  2. Den är köpt på City Gross. Dom har tokbra pris på leksaker! :-)
    Låter bra med mars dagar! Bra människor är födda i mars! ;-) (läs:jag!)

    SvaraRadera