Sidor

fredag 2 november 2012

När man är en god mor..(läs:inte orkar lyssna på tjatet)

Det har som sagt varit ett tjatande utan dess like i flera dagar. Dockorna har hackat tänder!
Och ingen mössa har dom haft.
Så, idag la jag allt annat åt sidan och tog fram stickorna och det utvalda garnet.
Minime frågade (och jag skämtar inte!) var tredje minut: "är du klar nu?"
"Är du klar NU?"
"Men, nudå?"
"Hur lång tid ska det ta??"
Hon är en jäkla slavdrivare!
Men, till slut så fick jag till en storts klänning och mössa.
Det var som sagt en enorm tidspress, så det blev ju inte det mest konstnärliga.
Men dockfan är varm! :-)
 
 
Jag trodde att jag skulle få återgå till handledsvärmarna nu, men icke!
Det fanns en docka till! *suckar*

1 kommentar:

  1. Hahaha!!Vilket ämne hon är den där lilla damen!!

    SvaraRadera