Sidor

onsdag 14 november 2012

Chockerande!

Alla har pratat om den, alla har köpt den och alla har jublat.
Så, idag köpte även jag den.

Jag menar, det är ju choklad!
Det måste ju vara gott! Jag är som bekant galen i choklad! Doppa vad som i mörk choklad och jag äter det!
Trodde jag...
För, nu strök vi ett lager på en bit vitt bröd, för att inte förstöra smaken och sen satte jag, Lilleman och stora dottern tänderna i brödet.
Och sen tittade vi på varandra och utbrast "Uääääck, vad äckligt!"

Gissa hur chockerande DET var? Choklad som är äcklig!
Som ser god ut, som doftar gott och som är helt oätligt.
Det är fan ont!
Det måste vara olagligt att göra på detta viset!
Jag som drömt om ett lager på en pepparkaka för att sen nå himlen en sväng.

Tji fick jag!
*gråter som lilleskutt*

2 kommentarer:

  1. Fast det var väl ändå bra att du inte gillade den, för det är ju lite förtvivlat när man upptäcker nya favoriter som är fulla av sånt som man inte egentligen behöver;-). Då blir det ju lätt för dig att avstå denna produkt:-)!

    SvaraRadera
  2. Japp! så kan man se det! :-) Och om jag stryker ett lager över all annan choklad, så låter jag ju bli det också! :)

    SvaraRadera