Sidor

onsdag 5 december 2012

Ooops!

Hej och hååå!
Jag ångrar, nästan, att vi inte bara vände tillbaks i säng i morse! :-)
Jädrars vad det snöar, blåser och driver runt.
Det blåser på nåt märkligt sätt in på vår balkong. Även om det borde vara omöjligt.
 
 
Grannens bil ser man snar inte. :-)

 
Det blir någon sorts "tvärdrag" här på gatan så det drivar igen på nolltid.
Att jag skottade i morse syns det inte mycket av nu.
 
 
En kille på fyrhjuling och snöplog kom farande för att hjälpa en granne att skotta.
Det gick sisådär.
Han fick grävas loss! :-)
 
Maken åkte på möte i morse. Som tur var tog han min bil. Vi försökte inte ens få hans av parkeringen.
Men det är inte kul att han är ute i trafiken nu. :-(
Stor son bröjar jobba kl 14. Han åkte vid 12.
 
Tågen går. Lite då och då.
En stor växel ett par stationer bort har pajjat.
Bussarna går inte.
Jag kan inte skjutsa, eftersom jag inte har någon bil.
Så han meddelade sin arbetsgivare att han kommer. Sen. Med lite tur innan han slutar kl 22! :-)
 
Man ska akta sig för vad man önskar..*harklar*
Ja, jag ville ha snö, men lite lagom, kanske! ;-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar