Sidor

tisdag 18 december 2012

När man inte vet om man kan lita på honom...

Förmiddagen ägnades åt att åka som en flipperboll hit och dit för att hitta rätt present, som sen slogs in och skickades med hjälp av kollegan C.
Det är så sällan jag är på gamla kontoret nu, så jag hade glömt hur trafiken fuknar där...eller inte funkar är mer rätt.
Alla trafikregler uppghör att gälla i samma minut som man svänger in på området och det är bara att blunda och köra!
Iväg fick jag paketet i alla fall.
Och det blev skiftbyte i bregottafabriken. Maken mötte mig i dörren när jag kom hem och drog på egna äventyr! :-)

När jag ändå var ute och for, passade jag på att köpa en julklapp till mig.
Man vet ju aldrig om Tomten kommer med det där man verkligen vill ha!
Plus att jag vill ha den på själva julafton, så det var tvunget att jag köpte den själv. Då vet jag att jag får den! ;-)


Den ska tydligen finnas i grått också. Det får bli på mellandagsrean! :-)

Jag har inte hittat nåt på evigheter som varit sådär "ooooo, måste ha"..men nu fanns det en del som kan funka, på rean.

Minime är ganska pigg. Ingen feber. Klagar över ont i ena örat och sen andra.
Lite halvdassig.
Men inte sjuk, som i sjuk.
Vi tillbringar väl eftermiddagen med att vika tvätt...och städa bland Barbiekläderna..
Så kan man ju också få en dag att gå! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar