Sidor

lördag 29 december 2012

Mitt liv får plats i min handväska! :-)

Nu är rara Julen slut, slut, slut och nu åkte granen ut, ut, ut..:-)
Om den barrade?
Njäe...
Ja okej, lite dårå..


Så, det var det det.
Dags att summera året som gått kanske?
Ett skitår. Inte bara, men dock..
Jag måste titta igenom lite foton för att försöka komma ihåg vad som hänt under året...
Sen är det kanske dags för lite nyårslöften?
Vad förväntar jag mig av 2013??
Jag får återkomma om det...

Jo! Jag har glömt att visa min nya leksak! :-)

 
Här, kommer jag snart att ha alla mina böcker! :-)Inga fler på papper. Även om jag älskar känslan av en bok i handen och doften av papper. Men, det här blir så mycket smidigare! Att ta med sig och förvara. Och det är så mjukt och skönt "ljus" att man inte blir trött i ögonen.


Snart är det så att OM det skulle börja brinna, så tar jag förutom barnen, min(a) laptop(ar), kamera, telefonen och läsplattan med mig! :-)
Där är mitt "liv"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar