Sidor

onsdag 26 december 2012

Klar!

Jaha, känns som att vi är klara.
Får man packa ner Julen nu??? ;-)

Jag vet inte om det hänger ihop med åldern, men Jularna blir bara kortare och kortare! :-D
Det är kul och mysigt att julpynta och fixa, men så snart juldagen är över, så har jag tröttnat!
Gårdagen sov jag ju bort..
Idag har jag varit lite mer nyttig, betalat räkningar och plockat.
Men, det går långsamt.
För att jag är förkyld, men mest för att jag har min braiga bok. Som jag bara måste läsa!
Iofs är det ganska bra att jag måste lägga den ifrån mig lite då och då, för den är så pass läskig!
Imponerande att Keplers böcker blir bättre och bättre!

Jag har även hjälpt stora sonen att packa.
Det har jag gjort ett antal gånger, så jag fick ner mer i väskorna än han fick! ;-)
Så, plötsligt hade han tom plats över och kunde lägga undan en mindre.
Han ska ju släpa det med sig ganska långt och då är det skönt att inte vara värsta packåsnan.

De små leker med sina nya grejer och man ser inte röken av dom! :-)

Så, helst skulle jag vilja plocka ner allt juligt nu och köra igång med vardagen! :-)
Jobba och packa "på riktigt"...
Maken brukar alltid muttra att jag är så tråkig, när jag packar ner allt och städar bort julen på nyårsdagen, men idag tyckte han också att han är klar! :-)

Igår när jag kroknade, käkade dom pizza! :-)

Men, jag måste väl vänta till nyår. Kanske... Eller? ..
Hm..vi får allt se hur jag mår i morgon.
Är jag mitt vanliga pigga jag så ligger en del tomtar risigt till! ;-)

2 kommentarer:

  1. Ja visst blir den kortare och kortare... och dyrare och dyrare ;)

    Idag fick jag en julklapp till och med... och tack så väldans för julklappen jag fick av dig. Underbar(a) :D

    SvaraRadera