Sidor

onsdag 19 december 2012

Extra koffein i kaffet idag...

Trött.
Det är ett understatement. Jätte trött, mer rätt.
Jag borde komma mig i säng tidigare. Jäkla Ernst..;-)

Minime, som inte kan sova på dagen, inte ens när hon är sjuk, bevisligen, kacklade fortfarande när klockan var 23!
Till slut la hon sig ner efter ett mindre hot om att gå gå och lägga sig i lekstugan.
(Tomt hot, naturligtvis! Det hade varit jäkla jobbigt att gräva sig fram till den!)

I samma vända ringde stor son, som slutat jobba, precis som tågen gjort.
Inställda tåg betydde att han skulle få stå någonstans och frysa i 45 minuter!
Snäll make åkte för att rädda honom.
Mor sov då.
Sen var Lilleman vaken och hostade en vända och kl 02 drömde Minime. (att hon sov i lekstugan?!)
När klockan ringde vid 7, var jag mer död än vaken.
Usch.
Tur att det snart är Jul lov.
Jag har redan förvarnat maken om att jag kommer att ha massor med dagar där jag inte ens kliver ur pyjamasen.
Juldagen är en sån dag.
Men det blir garanterat fler.

Ide är en jätte bra idé!
Undras om SD kan införa nåt sånt? Dom har ju så många andra fina idér, tycker jag. :-)

Det blir mycket kaffe idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar