Sidor

söndag 9 december 2012

Genomfruset

Vi hade en underbart vacker morgonhimmel idag!
Ljust rosa/blå.
Att det var kallt förstod man utan att kika på mätaren. -15..*brrr*


Det är ju inte helt vanligt i våra trakter.

Så, vi får se om jag kör ut några barn eller inte idag. :-)
De skulle behöva ut en sväng.
"mamma" var fjärde sekund indikerar på att dom borde ut och röra på sig..
Iofs rör dom på sig rätt bra här inne också, tyvärr..
Jag hinner inte i kapp hur jag än gör.
Så jag har gett upp.
Jag hoppas på en mycket bättre planlösning i ett framtida boende.

Att ha båda barnens rum i direkt anslutning till köket är bedrövligt.
Alla deras grejjer ligger i köket eller hallen däremellan...

Jag borde ta en gymvända idag. Har inte tränat, om man inte räknar med all snöskottning, på jätte länge.
Eftersom jag känt mig små förkyld har jag låtit bli den rikiga träningen.
Men idag borde jag...
Måste...
Nog...

Jag ska börja med att städa lite garderober. Vet inte vem som sliter och drar i mina kläder och får mina garderober att bli så röriga?
Det är inte jag!
Så, vi måste ha nåt husspöke..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar