Sidor

lördag 1 december 2012

Man tar vad man har..

Japp. Lasagne it is såhär på Decembers första dag.
Den blev alldeles saffransgul. Hur nu det är möljigt?
För det var inget sånt i! :-)
 

Gott som attan och alla som fått mycket frisk luft idag åt med god aptit.

Trots att jag bokstavligen bar med mig kassar med ljus, så tog dom slut idag. Men, man får inte vara knusslig!
Jag petade ner två marschaller i lyktorna. Gick lika bra det. Jag lär blir varse om de bränt igenom bordet sen! ;-)


Vi brukar elda ved i dessa, bara för att det är så mysigt, men nu vill jag inte slösa på veden, så det blev marschaller där med.


 
Och en lykta fick flera av de ljus som blev över, nästan utbrunna ur andra lyktor.

 
Det har blivit en aning kallare nu och slutat snöa.

Jag är sugen på att ta ficklampan och gå en prommis i det sköna vädret, men jag misstänker att jag inte får någon med mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar