Sidor

onsdag 5 december 2012

"Nös" på längden och tvären...

Nu får vi så att vi tiger. Minst sagt.
Vi somnade tidigt igår och har sovit som små grisar, hela högen.
I morse yladd barnen "jaaaa, snöööö!"
Och jag ylade "jaaaa, jag behöver inte ut i trafikeeeen!" :-)

Jag är så glad att det var igår vi halkade omkring.
Idag är det liksom ingen idé att ens ta sig längre än man måste. Till dagis.
Det var lite äventyr att ta sig dit och till skolan...



Det är egentligen inte snön som ger problemet, utan att det blåser så dant vilket ger stora drivor här och var..
 
Jag hade planerat att träna på morgonen, men valde att skotta lite snö i stället! :-)
Känner mig lite "luddig" i huvudet.
Inte förkyld, men trött och seg.
 
Och en massa jobb ligger på hög. Sånt som jag måste få lite ordning på. Få i räta rader. I rätt ordning.
Sätta lite deadlines.
Planera.
 
Då är det ingen vitts att träna, för jag kan inte fokusera på det. Blir bara stressad.
Så, det får vänta tills jag har allt på plats.
 
Jag är mer nöjd än någonsin att kunna tända brasa och värmeljus på mitt kontor! :)
Och vira in mig i en filt!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar