Sidor

måndag 6 januari 2014

Ännu en summering...

Jag har ju summerat 2013 och även lagt den grova planen för i år. Men, när jag hittade den här, kunde jag inte låta bli ändå...;-)
Även om jag redan skrivit om vissa saker som kommer igen här.
Men, jag kör! :-)

Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?
Ja, massor med saker! Man kan säga att hela året, innebar nya upplevelser.

Genomdrev du någon stor förändring?Ja, det kan man väl säga...jag fick andra att våga göra den förändring som behövdes...


Blev någon av dina vänner föräldrar i år?Japp, om jag inte glömt någon så kom tre bebisar förra året, varav en var en kusin!


Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? När pappa gick bort, den 8 januari.


Vilka länder besökte du?
Inga alls! Det tar vi igen med råge i år! ;-)


Bästa fixar-projekt?
Utbyggnaden av altanen på landet! Så skönt att ha svängrum och kunna duka upp långbord! :-)

Gjorde någonting dig riktigt glad?En massa saker! Jag kommer inte på något specifikt just nu, men det finns alltid upplevelser och människor som gör mig glad!


 Saknar du något från år 2013 som du vill ha år 2014?Ja, den där Trissvinsten! Den dök inte upp! ;-)
Jag vet såå mycket jag skulle vilja göra med en fet vinst. Och då menar jag inte köpa saker utan jobba ideellt och uppfylla andras drömmar!


Vad önskar du att du gjort mer?
Sagt ifrån! ;-) Och inte skjutit upp sådant som inte är så kul eller rent obehagligt utan gjort det direkt!


Vad önskar du att du gjort mindre?
Skyllt på allt jag kan komma på för att inte pallra mig till gymmet!


Favoritprogram på TV?Jag älskar alla bygg/hem/hus program. Som "property ladder" och "Ernst". :-)
Och - sen är jag en av de få som sett alla avsnitt av "Hem till gården".


Bästa boken du läste i år?
"En man som heter Ove".


Största musikaliska upptäckten?
Upptäckt vet jag inte, men jag lyssnade mycket på Stiftelsen.

Vad var din största framgång på jobbet 2013? En väldigt uppskattad workshop.


Största framgång på det privata planet?
Tja, att jobba och leva med sin man 24/7 är ju en framgång bara det! ;-)
Sen har jag haft andra privata framgångar, som jag inte vill dela med mig av! :-)


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
 Gladare. Och ledsnare. Men, gladare för att jag bottnat i det ledsna, liksom...


Något du önskade dig och fick?
En sommar med nära och kära. Och det fick jag! :-)

Något du INTE önskade dig och fick?   
Hm..inget jag kan komma på..


Vad gjorde du på din födelsedag 2013
Det var sista kalasandet i gamla huset! :-)


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?Ja, om vissa delar i företagandet hade gått fortare.


Vad fick dig att må bra?
Alla goda skratt på nätverksträffarna och styrelsemötena.
Jag har haft fantastiskt roligt under året.


Bästa nya människorna du träffade?Jag har träffat och lärt känna massor med underbara människor under året.

Mest stolt över?Att jag har blivit mer flexibel och kan ta överraskande situationer på ett bättre sätt.


Vad tänker du göra annorlunda i år? 
Jag ska vara effektivare med min tid, annars har jag inga planer på att gör något jätteannorlunda.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar