Sidor

fredag 18 januari 2013

Eldräven är Hela veckans guldkant!!

Nu har jag sänkt ner min otroligt ömma kropp i en mjuk soffa och tittar på hårda killar och tjejer på tv! :-)
Det är helt galet vilken träningsvärk jag har.
Men det är skönt, för då känner man ju att man tagit i och tagit ut sig! :-)

Dagens pass gick jätte bra. Jag trodde att jag skulle tuppa av en stund, men i övrigt gick det bra! :-)

Jag prövade Olgas nya cardiopass. Det som såg lättare ur än det jag redan har.
Jomentjena!
I början kändes det lätt. Sen plötsligt, så skulle man ju börja lubba. Efter en 17-18 minuter var jag inte kaxig kan jag säga.
Men det är skönt samtidigt. Nu har jag två cardiopass att alternera emellan. Och på det ena "får" jag springa också.
Det har jag saknat lite ibland.
Nåja, innan jag körde Cardion blev det styrka. Axlar och core. Färre rep, tyngre vikter.
Och som sagt.
Det känns! :-)

Det blir intressant i morgon, när vi har en "åkapulkailångbackedate"
Ner går säkert bra. Det är upp som blir ett problem! :-)
Och det kommer inte att göra saken bättre att två av dem som följer med har samma träningsvärk, fast på andra ställen!
Den jag lever med, kan knappt lyfta armarna utan att gny lite grand.
Kommer att gå fint! :-)

Sen har lite andra saker löst sig idag!
Tack vare att jag har gått ifrån Skit internet Explorer till Firefox!!
För ett tag sedan bytte jag på jobburken och har varit nöjd.
Men inte orkat på min privata.
Igår, skulle jag för första gången tanka ner en bok ifrån Bokus. Och det bara gick inte!
För det första är deras hemsida inte helt bra. Den är rent usel!
Man får en massa info man inte behöver och det man verkligen skulle vilja veta finns inte..om man inte är inne och läser i FAQ!
VA! Den infon ska väl finnas direkt, kan man tycka.
Nåja efter en del trassel så gav jag ju upp.
Idag kom jag in på banksidan och kunde uppdatera mitt kort och kod.
Fint så.
Sen trasslade jag runt på Bokus en stund till innan jag ringde Dito som är själva nedladdningssidan.
Och där kunde dom tipsa om att det nog berodde på Explorer.
Va fint!
När jag prövade genom Firefox fungerade det direkt! Najs!
Två nya böcker ligger nu på min läsplatta! :-) Yey!

OCH, då tänkte jag..hmm...KAN det vara det mina  problem med att ladda ner bilder hit på bloggen beror på också??
Och se på den! Jajjamensan!!!
Jag.kan.ladda.ner.bilder! :-D

Galet glad blev jag!
Min stora fina kamera har legat i träda ganska länge på grund av trasslet!
Jag har fotat allt med mobilen i stället för att kunna få in några bilder över huvudtaget och även om det blir fina bilder då med, så är ju det mer "vardags" bilderna.
När det blir vår och jag vill kravla runt och ta dom där riktigt nära bilderna på blommor osv, då vill jag ha min riktiga kamera! :-)
Det kallas guldkant! :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar