Sidor

onsdag 3 oktober 2012

Sorterar och sorterar..

Idag fick vi leverans av den större sorten. (Iofs så känns det som att det där är aktuellt när det kommer till matkontot också....)
Det ska bytas vindskivor på kåken.
Kul!
Inte alls högt! Lattjo hus där man i en ände når upp om man står på tå(nästan) och i en ände är tre våningan upp.
Nåja, själva brädorna dök upp idag...

Däremot, påpekade byggarna, att dom minsan är vana vid nybakade bullar och mycket skum på sin latte! Jasså minsann...
Vete fasen.. Bortskämda är dom tror jag bestämt!
Vi får allt se hur det blir med det! ;-)
 
Jag fortsätter med mitt rensande. Hur det går?
Bra!
Det blir rörigare och rörigare.

 
Jag flyttar grejer från en kartong till en annan, från en pärm till en annan.. Och så blir det en massa eldande...

 Men, snart kanske jag har ordning överallt....

 
Lunchen blev en het thaisoppa med nudlar. Gott och renande! ;-)

 
Sen fortsätter jag med mitt sorterande...Om ni inte hör av mig på ett tag, så ligger jag under en kartong eller en bunt pärmar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar