Sidor

måndag 22 oktober 2012

Plötsligt så händer det!

I morse vaknade jag innan klockan!
Bara det var lite ovanligt!

Jag drog mig en stund och låg och funderade på dagen, som jag brukar göra.
Innan jag sätter fötterna i golvet, så är dagen planerad.
Vad är det för dag?
Vad händer?
Vad får jag inte glömma?

Sen slog det mig!
Något var annorlunda!

Jag kunde andas i båda näsborrarna!! Jag hade inte ont i huvudet! Och inte heller i bihålorna!
Jag är frisk?!!

 
Jag tassade upp och påbörjade dagens rutiner och kände verkligen efter. Har jag inte ont någonstans??
Men visst! Det tunga huvudet fullt av bomull och med sega tankar var väck!
Det kändes bra!


Jag kan bara konstatera att har man inte en näskanna, så bör man skaffa en! OCH - använda den! ;-)
Det borde jag ha gjort för länge sedan!
Jag ska inte gå in på vad jag har sköljt ut, under gårdagskvällen och i morse, men helt klart så får man bort allt stop i bihålorna och det som behöver ut!
Värt varenda krona! :-)
 
Så, nu ska det väl blir ordning på torpet igen!
Pigg och glad kexchoklad!
 
Idag fyller äldsta dottern 16 år.
16!!
Tänk att den här pluttan, nu är lika lång som mig och pratar tre språk flytande! :-)


Så, det är en alldeles underbar måndag!
Och det kommer att bli en underbar vecka!

Nu kör vi! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar