Sidor

måndag 8 oktober 2012

Oväntat bra!

Barnens farmor, ja, min svärmor alltså, kom och passade barnen i kväll.
Trots att ett av dom hostar som en liten galning! ;-)
Hon ska iväg på en längre resa och behövde fylla på barnbarnsförådet lite.

Hon hade varit och sett en film för ett tag sen som hon tyckte att vi skulle unna oss att se. Så vi slog två flugor i en smäll.
Och- en sån film som vi såg idag, hade jag knappast fått iväg maken på, om inte hans mor sagt till honom! ;-)
(Han gillade den, men hade knappast valt den..)

Så vi drog iväg.
Först åt vi på Pizza hut! Ajajaja!
Nu har min kost totalhavererat!
Dags att strama åt det nu, helt klart!
Kosten, blir smal som fasen från och med i morgon och träningen ska dras igång nästa måndag, senast!
Det här går inte! :-(

Nu kom jag av mig...
Jo! Filmen!

Helt underbar!
Fantastisk!
Jag brukar inte gilla Fransk film.
Men nu tänkte jag inte ens på att det pratades franska.
Det var fullt ös från första minuten, till sista!
En djup film. Som kunde ha varit sorglig och tung.
Men som blev en Feel good film! Det är länge sen jag har skrattat så gott!
Så dråpliga scener.
Och så härliga karaktäter!
Det visade sig att storyn har hänt på riktigt, vilket gjorde filmen ännu bättre!
Så, ska man bara se en film i år -Se den!

Jag älskar Bio och tycker att film ska ses på Bio!
Och, nu är vi på gång!

Nästa lär bli Hypnotisören! Ska bara få till något bra datum och se om min kompanjon in Bio har tid! :-)

Nu ska huvudet läggas på kudden, så att alla hjärnceller är med i morgon! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar