Sidor

måndag 1 oktober 2012

Vem sölar ner på mitt kontor???

Måndag. Oktober.
Regn.
Dunderförkyld.
 
Yey! Hurraaaa för mig...;-)
(Det går bra med träningen nu!)
 
Helt klart är det dags att införskaffa D vitamin och hinka i sig, för solen, den har övergett oss, känns det som.
Vem vet, det kanske hjälper mot envisa förkylningar också?
 
Mins inte någon sommar och höst det har regnat så här ofta och mycket?
Risk för mögel i skorna, snart.
 
Så var vi då inne i Oktober.
Jag har en hel del kuligt inplanerat denna månad. Lite sånthär bland annat! :-)
Yey! ska bli sååå kul!
 
 
Och så drar vi igång födelsedagsfriandet.
Fyra födelsedagar ska hinnas med innan lucia!
 
Så, jag antar att den här månaden också bara kommer att försvinna.
Men, höst är det och första snön runt hörnet, garanterat.
Minime hoppade iväg till dagis i morse. Som hon har längtat!
Som jag har längtat! ;-)
 
Sen, åkte jag för att lämna in min bil på Service.
Och jösses vilka bilköer!
Helt galet! 
Det som "ska" ta en 10-12 minuter tog en timme!
 
 
Ibland undrar jag varför man bor i Stockholm! Men, sen kommer jag på att jag inte vill bo någon annanstans! ;-)
 
Väl hemma, konsterar jag att lilleman är pigg och nästan frisk idag! Ingen feber, men fortsatt hostigt.
Han tyckte själv att han kunde gå till skolan. För han ÄR frisk!
Jag föreslog att han skulle städa sitt rum. Men, se då -oj, vad sjuk han blev!
Han var tvungen att vila en stund...;-)
 
Själv, fick jag snällt städa mitt kontor, för att hitta mina grejjer. Vet inte vem som gör att det blir så rörigt?

 
Nu ska det jobbas och planeras lite. Förkylt eller inte..
Tur att man inte behöver ta hänsyn till några kollegor! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar