Sidor

söndag 28 oktober 2012

Snyggaste muffen!

Idag är tiden ur led. Verkligen. Jag är som sagt ingen fan av vare sig sommar eller vintertid.
Det blir bara förvirrande.
Idag är liksom huvudet sommartid och klockan vintertid. Så hur man än gör så stämmer liksom inte tiden! :-)
 
Jag tog tag i klädkammaren idag. Solen sken, men tja...ingen var sugen på att gå ut.
Det var skönt att röja ur och leta fram alla vinter kläder och tillbehör.
Så, nu får det bli kallt på riktigt. Alla overaller, mössor och vantar är där dom ska! :-)
 
Även plocket och städet är ett evighetsmaskineri. Jag hinner aldrig runt så att hela huset är så som jag önskar att det skulle vara.
MEN, nu är klädkammaren fin. Så, när det är som rörigast så kan jag gå in och sätta mig där, stänga dörren och drömma om att hela huset är fint! :-)
 
Maken var iväg en vända på lite ärenden och kommer hem med en present till mig!
En rattmuff! :-)
Men inte vilken som helst, utan en Ed Hardy muff!
Yey!
 
 
Skitsnygg! :-)

 
 
Ingen söndagspanik idag, när vi får sova i morgon! *moahahahahahaaa*..
(och ja, jag kommer att slita mitt hår vid lunch och undra varför vi skulle vara lediga! ;-))

Nåja, lite äventyr ska vi iväg på. Vad, beror på vind och väder. :-)
Barnen önskar sig mer snö..men risken är väl regn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar