Sidor

måndag 15 oktober 2012

Man blir lessen i ögat...

Det börjar ju likna parodi det här!
Jag längtar efter att träna så att jag håller på att bli knäpp! (are..)
 
Jag börjar bli less...på riktigt!
Jag har hunnit tappa motivation, go och träningsglädje!
Och garanterat lagt på mig en del trivselvikt!
För, nu går intaget åt skogen helt och hållet!
 
Fan. Rent ut sagt!
Jag skulle kunna gå ner och köra ett lätt pass, på vinst och förlust.
Men, sen har jag ju saker inbokade som jag vill/ måste göra och vill inte bli sämre heller.
Och risken finns ju..
Endera försvinner bacillen, eller så blir jag sämre.
Vet inte när i min kalender som jag kan däcka och bli liggande...:-/
Tål att tänkas på!
 
Skorna känner sig mer än övergivna! :-( snart kanske dom knatar iväg till någon som anväder dom!
 
 
Och så regnar det! Och regnar...och regnar...
 
 
Att använda nåt annat än stövlar är inte att tänka på! Jag vill ju ha mina finfina höst stövlar! juh!


 Men, jag ska väl inte gnälla. Jag vet att det finns ställen som mer eller mindre är dränkta vid det här laget!
I Österbotten har man tydligen fått nya insjöar! "De tusen sjöars land" har fått ännu fler pölar!


Men, vad gör man?
Deppar en stund???
 
Jag är i alla fall toknöjd med dagen ur jobbsynpunkt!
Jädrars vad effektiv jag är när jag sätter den sidan till!
Eftersom att jag är min egen chef, så måste jag ju klappa mig på axeln och säga "dutti!" lite då och då! :-)
Nåt medarbetarsamtal blir det ju inte, liksom. I alla fall ingen dialog..mer en monolog då...
 
Däremot så funderar jag starkt på att ge min anstälda en riktigt fin julklapp! :-)
 
Nåt som börjar på Ed och slutar på Hardy...kanske?? ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar