Sidor

tisdag 30 oktober 2012

Ledighetskomitén

Oj, oj! Vi gick direkt in i ledighetsmode jag och de två små..
Zzzzzzz....
Jag vaknade vid 9 rycket av att stor dotter meddelade att jag måste gå ut och flytta bilen.

Byggställningen rivs idag och det hade ju jag glömt!
Och, det är ju tur att man sover i pyjamas...Det hade kunnat bli lite pinsamt om man hade för vana att sova nakenfis och glömt bort att det skulle hänga folk utanför köksfönstret!
Undras om det räknas som arbetsskada om man ramlar ner för att en kund skräms?

Det var bara för mig att hoppa i skor och jacka och pallra sig ut.
Jag tycker lite synd om fasadklättrarna, för jädrars vad det regnar!

Maken och stor dotter var upp mer normaltid, för han är på kurs och dottern, jobbar ideelt nästan hela veckan.
Jag funderar på att ha henne att gästblogga om gårdagen, för jiiises vilket äventyr!
Hon undrade vid slutet av dagen om dom var med i canded camera, för det hände så mycket märkliga saker! :-)

De två små och jag tassar fortfarande runt i pyjamas..Eller, jag och sonen gör.
Minime, hon har prinsessklänning, klackskor och tiara.

Vi funderar på att åka på IKEA en sväng..ta en fika...
Och jag planerar  på att träna en vända..Om stor son, som jobbar kväll snart vaknar...
(Lilleman klarar sig, men Minime kommer ju in var tredje sekund och vill nåt..)
Men jag känner mig oerhört lat!

Vissa dagar är "mellandagar" när inte mycket händer och idag, känns som en sådan! :-)

Det är ju guldkant det med! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar