Sidor

lördag 2 mars 2013

Hur svårt kan det vara?

Jaha.
Det är lördag. Klockan är 6:30. Jag vaknar och kan inte somna om!
Det är ju trevligt.
Tack Fit Line! :-)
Jag kan berätta att det kliar i fingrarna att väcka alla andra! :-) Bara för att jag kan! :-)
Men, jag är ju en snäll och öm mor, så dom får sova!

Jag njuter av frukosten...och gör det jag brukar göra...surfa på Hemnet!
Det gör jag jämt.
Kikar på olika lösningar, får inspiration och mest, tja...slösurfar.
Men, det som slår mig är att väldigt många glömmer bort att bilderna som ligger på hemnet faktiskt är det som får folk intresserade av att gå på visningen.
Så, man borde ju åtminstone kunna städa innan bilderna tas?
Torka golv kanske?
Man ser ofta rätt grova missar och då undrar jag hur det kommer sig.
Att ägaren av bostaden är hemmablind, fine. Men mäklaren? Och fotografen?
På ett ställe var det jätte fint. Dyra tapeter och tavlor.
MEN, man hade glömt att torka köksbordet!
Frukostsmulorna låg kvar. Typ.

Ett stort och fint hus är knappt städat alls. En massa hundhår i soffan.
Äckligt duschdraperi.
Obäddade sängar!
Gardiner på halvsvaj.
Golv som både borde ha dammsugits och torkats.
Jag fattar inte.

Hur svårt kan det vara??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar