Sidor

fredag 28 september 2012

Same, same.....

Så var vi där igen.
Fredag.
En fortsatt regning fredag.
En fortsatt hostig fredag.
En fortsatt grå fredag.

En fredag med träningsvärk! :-)
Sååå skön känsla!
Att känna att man faktiskt tagit i lite! :-)

Vad roar man sig med idag då?

Det vanliga...



Fattar inte. Mitt hemmafruliv är inte inte alls lika glamoröst som Hollywoodfruarnas!
Jag har inte sett dom vika tvätt någonsin!
Helt klart gör jag något fel...

Vi ska i alla fall slå på stort idag, minime och jag.
Och äta på Gyllene måsen, minsann!
Nyttigt och gott!

Iofs så är Wrappen inte helt dåliga.

Och ibland, måste man få fuska lite.
Egentligen har jag lust att äta en sånhär....
Det finns inget godare än Donkens chokladmunkar! :-)


Men, det är ju ett minne blott! :-)

Det blir en rätt lat och långsam fredag.
Håller tummarna för att inte fler kroknar i helgen, så att vi kan ha lite skojs!

Ha en skön fredag alla! :-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar