Sidor

måndag 17 september 2012

Längtar...

Längtan till landet är stark nu.
Vi har inte varit där på flera veckor!


Det har varit veckor fullmatade med händelser. Roliga, nyttiga, nödvändiga och spännande.

Men, det är ändå där, på Casa Plupp jag får mina batterier laddade.
Hittar lugnet.
Kan andas sjöluft.
Njuta av min trädgård.

Just nu, skulle jag vilja hinna så mycket.
Har hittat inspiration på så många sätt under sensommaren, hittat idér och ser fram emot så mycket spännande framöver.
Vintern kommer att vara fullmatad på många sätt..Roligt och spännande..

Det gäller att hushålla med kraften, inspirationen och orken, dock! ;-)
Samla tankarna och få ner mina processer, på papper.
Jag funkar ju inte utan en rediger grovplanering! ;-)
Och nu måste jag till landet, för att få lite mer syre i systemet...

Tror minsann, att det blir till helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar