Sidor

fredag 28 september 2012

Det ordnar upp sig....

Det är bara att ta skeden i vacker hand och gräva fram lite varmare till fossingarna!
Det är inte sommar längre. Det är inte ens sensommar.
Det är grå och blöt höst!
Jag älskar att gå barfota. Gillar inte att ha sockor och skor, egentligen...
Lite märkligt att jag är så galen i skor...
Inte helt logiskt, kanske..;-)
 
Men, i kväll blev det både raggisar, kofta och brasa...
 
 
Idag fick jag biljetterna till nästa veckas kuligheter! :-)
Man måste lysa upp det mörka!
Ska gå med en kompis och titta.
Ett stycke dotter sjunger i kören.
Blir en upplevelse..

 
Jag tyckte ju inte att min stickning funkade. Det blev inte helt bra.
Så jag rev upp. Tjoff..
Och började om.
Virkar i stället. Och det är bara att konstatera att det går jäkligt mycket snabbare att virka än att sticka!
Troligen för att det inte blir lika tungt..
Nu hoppas jag att det blir bättre. Jag har andra planer än att riva upp och börja om igen! ;-)
 
 
Men, nu har jag inte tid med det här.
Jag är nämligen bjuden på fest! :-)
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Vad är det du virkar? Blir det en sjal? Fina färger! Ha det så kul på festen

    SvaraRadera
  2. Det blir en poncho.
    Ja det var livat må du tro! Skorpor och mjölk bjöds det på! :-)

    SvaraRadera