Sidor

söndag 16 september 2012

Fasen!

Den tog mig tillslut!
Bacillen!
 
 


Jag har väntat länge på den! Det brukar dröja ett par veckor efter att skolan har börjat, så åker man på första förkylningen!
Eller, efter att man precis kommit igång med träningen.
Så, den är lite sen...

Jag har känt att den huserat lite runt och runt i kroppen ett tag faktiskt, och folk runtomkring har snörvlat och snorat.
Nåja, nu sitter den fint i bihålorna och jag har lite ont i halsen.
Attans.
Hoppas att det bara är en släng.. Jag vill inte, har inte tid och inte lust.
Väck, bacillus äckligus!!

TUR att jag inte blev sjuk till helgen! ;-)

Så, det innebär att det inte blir någon träning på ett tag nu. Jag får ta till vardagsmotionen..

Så var det då måndag i morgon och jag blev informerad om att det är 100 dagar till jul!
Yey..
Eller nåt..
Elle NOT! ;-)

1 kommentar: