Sidor

onsdag 27 februari 2013

Hörde jag lov?

Så, har även vi sportlov. Typ.
Eller, lite halvledigt, är mer rätt.
Jag får en liten sovmorgon. Men, klockan 8 lär det plinga på dörren.
Då är det ju bra om vi inte står i pyjamasen, kanske! :-)

Det ska levereras lite fler kartonger, köpas en liten present, aktiveras två lediga barn, jagas en kundtjänst och faktureras en och annan kund.
Så, dagen lär gå i raketfart trots att vi är "lediga" :-)
Jag borde hinna med lite träning också. Det är ett tag sedan och nu ropar kroppen efter lite genomkörning!

Idag har det varit helt otroligt vackert väder! Och varmt!
Vi vickade av två barn hos farmor och drog långtbortistan till en kund.
En lång "måste hinna med" lista hade vi med oss.
Och nästan hela listan hann vi beta av! Plus att vi, framåt eftermiddagen när syret började ta slut fick riktiga skrattanfall.
Sådana kunder är härliga! :-)

Det stora idag, var att det var ljust när vi åkte och ljust när vi åkte hem!
Förra gången vi åkte, för sisådär 4 veckor sedan, surade vi över att vi inte kunde ha helljus på, för att vi fick så mycket möten och halvljusen  är sisådär bra.
Det var även snöstorm då!
I dag var det en jättevacker rosa kvällshimmel!
Vilken skillnad!
Våren är på väg! :-)

Nu är jag sådär jätte trött, att hjärnan inte funkar alls. :)
Jag borde egentligen jobba lite, när barnen somnat. Men jag antar att jag då skulle få göra om det i morgon, så jag låter bli! :-)

Sen är det snart helg. Fast jag längtar som vanligt inte till helgen NU, utan till helgen SEN! ;-)
Jag har landetabstinens som är på en helt ny nivå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar