Sidor

lördag 24 november 2012

Gissa temat.

I morgon så är det då ääääntligeeeen, dags för Minimes kalas.
Förra året, då låg hon sjuk och vi fick ställa in altet.
Det var inte lätt.
Och både hon och bästisen har pratat om kalaset ett helt år!
Som om det hade varit ett.
För, bästisen var ju bjuden..:-)

I år ska det då bli av. Jag misstänker att hennes kalas framöver inte kommer att var nåt man "bara har"
Det kräver planering, minsann.
Är det någon som undrar vad det är för tema?
Jo..

Det här!
 
Naturligtvis. Prinsipessor i massor. Och en och annan prins.
Jag är inte säker på att killarna tog det lika bostavligt som tjejerna garanterat gjorde.
"kom gärna som prinsessa eller prins".
Vi kanske får en eller annan pirat?
 
Nu har hon gjort godispåsar och torkat köksgolvet.
 
Själv känner jag att det ska bli skönt att ha de sista kalaset nu. För ett tag.
Maken räknas liksom inte. ;-)
 
Då blåser vi inte balonger och har inga godispåsar..
 
I kväll är jag lite rastlös. Det kliar i kroppen. Jag borde egentligen gå ner i gymmet och köra ett helt galet tungt pass.
Men jag har inte riktigt lust. Eller ro.
Synd att vi inte har någon barnvakt, då hade jag släpat ut maken på en promenad i mörkret! ;-)
 
Jag får råda bot på rastlösheten på något annat sätt.
Och jag kan trösta mig med att det finns flera, som har samma myror i kroppen just nu! ;-) 


2 kommentarer:

  1. Jaa.. jag har oxå myror!!! Har just varit på kalas med Theo eftersom benparasiten inte klarar sig själv... suckar! Var en lång plåga att "sitta" av tiden med folk som jag inte alls hade lust att spendera tid med. *surar* Nu väl hemma och tycker att tillvaron här är lika tråkig!! Hatar såna här dagar när jag inte har lust att göra nåt men blir grinig över att jag inte "har nåt att göra" :-D

    SvaraRadera
  2. :-) känner igen känslan! :-D

    SvaraRadera