Sidor

torsdag 22 november 2012

Dags att bli upplyst??

När man tycker att det är som mörkast, ja då blir det ännu lite mörkare.
Det är helt galet.

Småregn och grått. Och inte ett ljus på hela dagen.
Man tappar tidskänslan när det är bäcksvart stor del och halvgrått på det som ska vara "dag".
Jag satt försjunken i mina dokument runt lunch och när jag tittar upp var det jätte mörkt.
Man börjar ju undra vad klockan är.
14.
Kunde lika gärna varit 19.

Jag tror det är dags att ta en vända ner i källaren och släpa upp lite tingeltangel och juleljus.
Och en vända till Rusta blir det nog med.
Jag hade inte tänkt köpa nåt nytt i år, av flera orsaker.
Men nu vete katten om jag kan låta bli.
Det behövs ljus och blingblin i mitt liv!!!!!!

 
Frågan är hur mycket "more is more" man ska gå????


3 kommentarer:

  1. Den andra bilden tycker jag du ska satsa på ;) du kanske kommer med i tidningen eller på nyheterna samtidigt ;D

    SvaraRadera
  2. Vi har haft två hus längre upp på paralellgatan som sett ut precis så! :-) Men nya ägare har valt att inte vara riktigt lika "more" :-)

    SvaraRadera
  3. Kör som ett päron till farsa gör, vettja! ;-)

    SvaraRadera