Sidor

torsdag 28 maj 2015

Fika och mera fika.

Vilken dag!
Och vilken vecka, får man väl säga.
Jag skulle kunna(och behöva) skriva spaltmeter. Men jag kan inte.
Precis när saker föll på plats, så händer det andra grejer. Som gör livet mer komplicerat.
Jag får summera det såhär:
Så, vi släpper det så länge.

Idag smet jag iväg till centrum på lunchen för att fixa lite kalasärenden till helgen.
Jag lyckades få med mig en kollega och vi åt en jättegod lunch!
Den godaste salladen jag ätit på länge.
Dit blir det nog utflykter ganska ofta framöver. Namnam.
När jag fixat lite kalaspresenter, gick vi upp på H&M för sista fixet.
Kollegan är gravid och jag frågade om hon hade koll på bebisgrejer. Det hade hon inte, så jag släpade iväg henne och sen gick vi...ok, jag, bananas på bebisavdelningen.
Jöttet så mycket sött det finns!
Kollegan hade ingen aning om att man faktiskt behöver massa sött! :-)

Dagen gick rätt fort.
Det kan hända att jag återkommer till ett möte jag hade.. Jag hoppas att jag kan det.
Nåja, sen var det dags att dra iväg till skolan igen, för lite fika!
Jag tog svängen hem för att fiska stora dottern med mig och sen strosade vi iväg.
Hon hade både varit på en jobbintervju och tagit första körkortslektionen idag!

I skolan var det massa barn, massa föräldrar och syskon. Vi fikade. Vi fikade jättemycket, för jag hade bara en hundralapp och det fanns ju inte växel, förstås.
Så, jag la den och sen fikade vi upp hela pengen, typ! :-D
Sen hade hela klassen en uppvisning med sång och dans. Sötnötterna! :-)

Så, även i kväll blev det middag lite sent om sider. Det blir så den här årstiden.

I morgon är det fredag. Vi börjar morgonen med ett roligt frukostmöte. Jag ska fota och mingla.
Sen är det fan helg! :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar