Sidor

måndag 17 september 2012

Så var måndagen över.....nästan...

Så var måndagen, nästan, slut.
Vaknade lite mindre förkyld än igår! Yey!
Men, lite rossligt är det och bihålorna lite gnälliga..så någon träning blir det icke.
OM man inte räknar in kvällen storhandling och släpande av kassar som lite lätt träning? ;-)
Med lite tur, kan jag träna lite lätt i morgon... Kroppen kliar efter det nu..:-(

Dagen tillbringades på kontoret, med att jag uppdaterade de små grå.
Och det är skönt, när man märker att sånt man kunnat, men inte jobbat med på evigheter, faktiskt finns där långt bak i huvudet..
Vissa saker är som att lära sig cykla. Har man en gång kunnat, så kan man gräva fram det igen. :-)

Dessvärre, blev det lunch på lokala haket. Där maten är rena, rama högoktanmaten!
Jag valde ändå bort en del på tallriken och lassade på med sallad.
Men det låg ändå som en klump i magen sen. :-(
Inte konstigt att man inte fick på sig jeansen när man åt där varje dag!

Sen roar sig delar av personalen att göra av med den insamlade kaffe kassan. Det köps kakor och annat snarr titt som tätt och sen ställs det ut i långa rader i köket!
INTE kul att gå och hämta kaffe där inte...
Men, just nu, känner jag bara att allt sånt är lite äckligt. Det är påväg att försvinna ifrån "huvudet" också, sakta men säkert.

I övrigt har jag gått och flinat och småfnissat... helgens busigheter finns liksom kvar. Det går inte att berätta för någon, för man måste liksom ha varit där, för att det ska vara kul.
Men, det är underbart att en helg med trevligt sällskap kan få en att le i flera dagar efteråt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar