Sidor

onsdag 5 september 2012

Oj vilken dag!

Ojojoj..
I morgon kommer jag troligen inte att kunna borsta tänderna...
Och jag kommer inte att kunna skaka hand med förmiddagsmötet, utan får vinka lite på avstånd och skylla på förkylning, så jag ska inte ta i hand...
Man ska inte träna med en PT. Dom är onda! ;-)

Efter att vi tränat biceps (Ja det är min på bilden!)

Så övergick vi till magövningar.
Där gick det bättre.
Det lönar sig att göra plankan 3*1minut nästan varje dag! PT var imponerad över min starka "korsett"
Men, när jag gjorde sista plankan, fick PT:n för sig att lägga en hantel på min rygg!
Fint!
Men, då slog ju tävlingsinstinkten till och jag skulle banne mig stå en minut! ;-)
Resultatet av det kommer i morgon vara att jag inte kan nysa eller skratta utan att dö..


Minime hade en egen variant av plankan när hon var 6 månader gammal! ;-)

Det blev en ganksa kort träningsrunda idag, men det räckte gott och väl. Jag hade huvudvärk och kände mig allmänt "usch" innan, men det gick över! ;-)

I morgon kommer det att bli en massa vardagsmotion har jag bestämt. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar