Sidor

fredag 14 september 2012

Låtom helgen inleda mig i frestelse....

Fredag!
Regnigt och mörkt. Men, vad gör det?
Nu är den efterlängtade "pumträffshelgen" här! :-)

Igår, tränade jag på fm och tog en långpromenad i samband av hämtning av barn, i förebyggande syfte.
För, denna helg blir inte bra för min kosthållning!
Men, ibland, får man synda!

Det är dags att träffa en hög med störtsköna tjejer, i ett hus, en bit ut på landet.....där det sägs spöka!!!
Så, jag lär behöva dessa vinpavor, för att kunna sova!


Kommer att bli intressant, på många sätt! :-)
Liiite besviken blir jag om det inte spökar det minsta lilla...Nåt lite "BU" skulle ju vara najs att höra!
:-D
Iofs så skrämmer väl 8 kacklande pumor bort de mesta och flesta??

Kul ska det bli, 4 månder sen vi träffades senast och vi har galet mycket att uppdatera oss och varandra om!

DET är guldkant i livet, med riktigt goda vänner!!

2 kommentarer:

  1. Nu har du allt missuppfattat detta med att åka till landet man dricker inte ur flaskor utan det är 5 liters dunken som gäller :-)

    SvaraRadera
  2. Ameh! jag måste ju hålla lite "diet" vettu! ;-)

    SvaraRadera