Sidor

onsdag 29 augusti 2012

Tur att TGIF dyker upp...

Dagen avslutades med gräsklippning. Det var mer än akut! Och det var ju riktigt varmt och skönt...
Men det märks att det regnat massor i år. Det är så genomblött överallt.
Ingen rolig syn alls.
Det märks, att det inte varit någon prioritet på denna trädgård i år. Den känns lite bortglömd. :-(
Jag får ta ett redigt tag om ett par veckor, när vi ska ha en hemma helg.
Det ska både röjas, städas, klippas och slängas.
 
Äpplen får vi i mängder!:-)
Äppelmos blir det nog av dem och trolgen en och annan paj. Jag får baka det när vi har hungriga tonåringar i huset! :-)
*drömmer*..Äppelpaj med vaniljsås....*mmm*
 
 
Det var inte bara pappan i huset som fick nya skor idag. Även Minime fick ett par! Hur söta som helst! Om hon blev glad?? "lite"!! Tjejen är helt galen i skor!
Det är ett arv hon har ifrån sin mormor! *harklar*
 
Och -nu har hon storlek 23! Wow! Hon kommer inte att leva på stor fot hon inte....

 
I mitt huvud är det fortfarande tisdag. Vet inte riktigt hur jag ska få veckan rätt. Fördelen är ju att den går rackarns fort!
Lite för fort...Och fredagen lär jag inte missa. Det brukar dyka upp TGIF på alla Fejjan uppdateringar och då kanske tom jag hänger på! :-)
 
Idag fick jag efterlängtade saker på posten! :-) Vi är inte så många som suckar lyckligt över liknande dokument, antar jag.. Men vem har sagt att jag är helt hundra?? ;-)
 
Nu behöver jag inte undra vad jag ska läsa när jag går och lägger mig! (Och inte ni heller! ;-))
 


1 kommentar:

  1. Tror att du somnade direkt igår med tanke på ISO häftena ;-)

    SvaraRadera