Sidor

torsdag 30 augusti 2012

Motivationshöjare

Det gäller som sagt, att hålla motivationen uppe, så att man låter bli gottis och tränar som man ska.
Det kan ju vara lite olika saker som motiverar en.
Det bästa, det är att ställa sig i ett provrum!
Jaddå. Stå där, klä av er och betrakta det ni ser, i massor med speglar och rätt lattjo ljus.
Ooo Sweeet lord!!!!
 
Det var ingen vacker syn!
Och aldrig har jag väl blivit så motiverad, trots att jag är osams med vågen, just nu!
 
Jiises.
 
Nåja, provrummet stod jag i, för att jag behövde badkläder!
Jag har inte badat på hela sommaren, nästan. Det har inte varit en sån sommar, det är vi väl överrens om?
Men, vi kom på häromdagen, att eftersom Minime nu slutat med blöja, så kan vi åka till badhus och äventyrsbad i vinter! (ja, man måste ha en plan, för vad man ska göra under vintern! ;-))
Och, det slog mig att jag har inga badkläder!
Eller, jag har, men dom ligger i en låda hos svärmor. (Hon har nämligen den goda smaken att ha en pool! :-))
Och de badkläderna är ju, kanske, inte så...hm...genomtänkta? Det är ju bara familjen som ser en!
 
Men, nu kände jag att det måste till något annat, om man ska visa sig lite mer offentligt.
Och, snart slutar ju butikerna sälja badkläder, räknade jag ut, så det gäller att passa på.
 
Ha! Vad jag bedrog mig! Det hänger endast vinterkläder i alla butiker nu, förutom en yyyyynklig lite stång med lite utreade badkläder.
Inga baddräkter. Endast bikini!
 
Och nej! Så kul ska vi inte ha! ;-) Någon bikini blir det inte. Kanske nästa sommar...möjligen. OM jag är mer överrens med vågen, vill säga! ;-)
 
Snällt fick jag knata in på Intersport, för de har ju Baddräkter året runt.  Och -taddaa! Jag hittade en med det viktigaste man kan unna sig!
 
_Body shaping effekt_!! Wery viktigt! :-)
 
 
Efter shocken i omklädningsrummet, smet jag in på H&M och köpte nya "myskläder"
Hur najs är det inte, efter en lång dag ute på språng (jag har dessutom "dräkt" på jobbet)att komma hem och dra på sig nåt mjukt och lent som inte sitter åt någonstans alls! :-)
Ah, guldkantsmoment!

H&M har dessutom jätte bra pris på just tränings och myskläder! :-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar