Sidor

fredag 21 december 2012

Bling bling

Så, äntligen är den på plats. Granen.
Lilleman var lagom intresserad. Han sa redan igår "jag kan följa med och köpa den, men jag vill inte hänga nåt"..
Men när jag och Minime väl börjat så kom han tassande och hängde en och annan boll.
Minime skulle inte vilda hästar kunnat hålla borta!
Det är liksom hennes "grej".
Hur många bollar kan man få på samma ställe??
Jag älskar mycket glitter i granen, men gärna lite jämnt föredelat...
Man får sanera lite vartefter och jag blev rätt nöjd när vi väl var klara.
 
 
Det är något speciellt med doften av gran. Även om den sticks som fasen!

 
Jag börjar redan gå ner i lite ledighetsmode..
Det är fredag. Dan före dan före doppare dan.

Hoppas att alla som jobbar kort dag idag och alla som packar ihop sig för att åka till släkt och vänner tar det lungt i trafiken!
Det är bättre att komma hem sent än att inte dyka upp alls!!

2 kommentarer:

  1. Fin! Själv har jag ingen gran i år och saknar doften, men går och sniffar på hyacinterna istället. :) God jul!

    SvaraRadera