Sidor

måndag 1 april 2013

April, april...

Sista dagen på Påsk Ledigheten.
Tjo.
Det är inget problem med att berätta vad jag gjort i helgen.
Jag. har. sovit.

Herrejösses vad jag sovit! Jag är bra på att sova. Jag brukar få "skit" från min make, för att jag bara går och lägger mig.
Och sen somnar!
Men, nu är det nästan löjligt hur många sömntimmar jag dragit ihop. Det är nästan så att jag inte skulle behöva sova alls under April! :-)
Det är lite synd, att man inte kan ha ett "sömnkonto" som man petar in timmar  på och sen kan ta ut när det behövs.
Jiises som man hade behövt det när barnen var jätte små!
Och - nu hade det varit kanon att banka sömn till maj! :-)

Idag är det så första april. Undras vilka lögner som ska spridas idag?? ;-)

Och - jag är nästan feberfri idag! yey!!
Så, idag blir det att rensa huset från allt godis!  (Huvudvärken idag beror på socker..)

Finns det, så äter jag. Finns det inte, så finns det inte! :-)
Nu måste det bli ordning.
Bort med sockret.
Det känns som att träningen är långt borta med tanken på att förkylningen är så seg, så nu måste det ordna tills sig med vad jag petar in under näsan.
Och en sväng ute i solen ska det banne mig bli.
En stor kopp kaffe i solen!



Nu blir det ordning va? Vår, värme och inga baciller så långt ögat når. Kan vi vara överens om det???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar