Sidor

lördag 30 mars 2013

En ny Allergi

Jag har kommit på vad det är!
Vi är allergiska mot långledighet! Ha!
Så är det..
Även Julledigheten snorades ju bort.

Hur ska det gå i sommar???!!!! ;-)

Jag tyckte ju att jag var bra mycket piggare igår, men risken var väl att jag inte var det och borde ha tagit det lille lugnare.
Men -det är ju så tråkigt!
Så, framåt kvällen kände jag hur det packade på lite här och där och tjoff...Nu sitter det så fint i lungorna.
Det har inte blivit mycket sömn i natt..mellan snytandet och hosthackandet.
Tur att vi bara kan ligga i en hög idag.
Maken njuter av att jag tappat rösten! ;-)

Jag får fortsätta med att frossa i trädgårdstidningar och "längtan till landet" programmen. :-)
Öva på att vila.
Tur att jag har en stickning på gång..Då sitter jag i alla fall still! ;-)

Barnen känns piggare och det är skönt. Man kan vara halvrasslig själv bara barnen mår bra.

Och hur var det...visst måste man äta glass, när man är sjuk???? ;-)

Glad Påsk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar