Sidor

lördag 22 november 2014

Sista för året!

Så. Årets sista födelsedag avklarad!
Eller, sista hos oss.
Jag lyckades flytta makens kalasande till svärmor! Det är ju hennes son, menar jag! :-)

Det är mysigt att vara hos henne och lite mer småbarnskompatibelt med stängda trappor och så.
Jag upptäcker ju ganska fort när små barn dyker upp att vi inte längre har några!

Idag firade vi alltså Minime. Med tårta i stora lass!
 Och en superfin Disney tårta! God var den med!
 Det kan inte bli för mycket prinsessor i livet! ;-)
 Många paket blev det...och ett innehöll en otroligt fin prinsessklänning.. Som lilla fröken ska ha på sig när hon går på kalas i morgon.
Hon fick också denna sötnos!
En katt, som sjunger och "mjauar". Otroligt söt! :-)

Det blev "lite" lego också!
Maken fick en fin hög att jobba på.
Ett fint slott blev det av högen.
 Och en prinsessa och en prins, förstås!
 Hon fick också ett "Barbie" hus. :-)

Så nu är hon nöjd ett tag.
Och jag är nöjd med allt kalasande!

NU kan jag börja planera julpyntet! :-)
Eftersom det är så mörkt och tråkigt, så ska den nu pyntas.
Och bakas.
Och pyntas.
Sen är det lite galet på jobbfronten. Mycket ska hända innan jag går på julledighet.
En ledighet som jag kommer att gå på med glädje. För att jag har fått ett riktigt hedersuppdrag att projektleda efter jul.
Det känns jättespännande och kommer att öppna dörrar framöver.

Så nu är det verkligen "vips" så är det jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar