Sidor

måndag 18 februari 2013

Den är för kort!

I kväll är jag alldeles matt. Inte direkt trött, men tom! Urlakad..
Intensiva dagar från morgon till kväll har det varit på senaste tiden.
Och delmål idag...

Ingen tid för reflektion.
Det där som jag fick order om att göra.
*HAHAHA* säger jag bara.
Jodå.. jag ska...snart! ;-)
Typ i juli, kanske?

Även träningen har fått stryka på foten nu ett tag, men i morgon! Då jäklars!
Jag ska pröva mig på det nyaste PW passet som Olga la ut på sin blogg förra veckan.

Veckan består av möten och möten och då är det skönt att ha rensat huvudet lite också. Så att man liksom blir jämnt trött i både huvud och kropp! :-)
Iofs sitter träningsvärken efter all snöskottning fortfarande i!
Helt galet.
Men, jag känner ju var jag måste lägga på mig muskler. Axlarna t.ex..
Det gör inget om jag hittar fler muskler där.
Helsicke vad ont jag haft i axlarna av allt skottande och putsande! ;-)

Det märks att jag fuskat med stretchingen också.. :-/ Jag har skit ont i vänster axel. Sådär så att jag undrade om jag slagit i något..
Det trodde jag ända tills maken prövade att stretcha ut armen. Det kändes bokstavligen som att han slet av den!
Aj. som. fan.
Och sen var det mysteriet löst.
Flera muskler var alldeles för korta!
Jag har fortfarande ont, alltså måste jag dra ut den onda muskeln, varje dag, helst.
Men glömmer bort det. Och kommer på det på morgnarna när jag är hyfsat stel och har skit ont.
Sen har jag glömt det igen på kvällen när jag har tid att dra ut den stackars muskeln. :-)

Så i morgon är det nog dags för både träning, stretching och reflektion!
Det borde jag hinna innan lunchmötet! :-) 
Eller så blir det som det brukar bli. Träning. Bara. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar