Sidor

tisdag 22 januari 2013

Keep out!

Idag är det tur att jag inte har några kollegor på hemmakontoret.
För jag är både irriterad och sur.
Varför?? Ingen aning. Varför inte. Typ.

Jag har sovit som en kratta, på grund av att en liten fisa har legat och hostat mig i örat.
Hon kom krypande vid 2 rycket..och var så varm och go att jag inte iddes bära tillbaks henne! :-)
Sen blev jag liggande och tänkte jobb!
Det brukar jag aldrig göra, men nu blev det snurr på lite nya projekt.
Vad vi inte får glömma. Hur vi ska göra och vilka problem vi måste lösa..

Helt galet. Jag brukar aldrig ligga vaken..
Till slut somnade jag dock..

Sen irriterar jag mig på min privata dator. Som bråkar. Där vissa saker funkar med bara Explorer och vissa bara med Firefox.
*suck*
Jag är inte särskilt teknisk. Blir mest bara trött och irriterad.
Förut, hade vi en jätte duktig datatekniker på kontoret.
När något började strula, så tog jag datorn under armen och la den på hans bord.
Sen la jag huvudet på sned och blinkade lite med ögongfransarna...
Och han suckade och sa "jaha, vad är det nu då???"
(Sen tänkte han en massa. "kärringar..oteknisk...suck..)
Och efter ett par timmar fick jag tillbaks datorn och den funkade jätte bra, igen! :-)
Magiska fingrar...
Typ..

Nåja, han är inte kvar längre. Synd..
Så nu måste jag lösa det själv, så småningom. Det får bli nästa vecka. Idag har jag inte alls lust.
Det får halta..

Idag blir det inga storverk gjorda känner jag..
Men, ibland får det vara så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar