Sidor

fredag 4 januari 2013

Inspiration

Idag börjar ett av mina favoritprogram.
Gladiatorerna..
Förutom att själva tävligen är rolig att titta på, så får man ju ha haklapp när man tittar! ;-)

Nå, det är även en annan påminnelse.
Hur går det med träningen egentligen Nina???
Ja, hur går det?
Jag skulle ju ljuga om jag sa något annat än "det har gått bättre"...Det går inte alls nu och jag har abstinenser..

Det har varit en envis jävla förkylning som tog mig strax innan jul.
Jag har fortfarande ont i halsen när jag vaknar på morgnarna, Berocca boost eller inte.
Men, nu är det dags igen.
På måndag kväll, har jag bokat in gymmet. Förkyld eller inte. Något ska tränas.
Som tur är, står det inte en endaste kartong i gymrummet! ;-)

Jag ska fortsätta på det jag startade i höstas. Core och skivstång.
Styrka. Power och mer styrka.
Springa tänker jag inte göra förrän det går att springa ute.
Nu ska jag gymma, old style hela våren.
Jag måste ge mig tid till det. Sluta lata mig, sluta påstå att jag inte hinner. 30 minuter har jag!
Någon gång under dagen.

Jag ska ifrån det här:

 
 
Till det här:
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar