Sidor

måndag 13 oktober 2014

Vips så är det Jul!

Jösses vad det är mörkt!
Det är stor skillnad på bara en vecka, tycker jag.
Morgnarna helt ok. Men redan när man sätter sig vid middagen, då är det bäcksvart.

Jag är lite trött i mössan. Många intryck blev det idag. Men bra intryck.
Spännande.
Men samtidigt som "hemma". Fördel med ett helt nytt uppdrag, bland människor man redan känner.
Jag blev mottagen med öppna armar, vilket ju alltid är najs! :-)
Jag vet inte hur många gånger jag har hört "som vi har längtat efter dig" och "du är så välkommen hit"
Det gör liksom inte ont! :-)

Idag blev det en massa info och inläsning. Hoppa igång mailen och få lösenord osv.
Telefonen blev dock liggande, på grund av att simkorten inte dykt upp. :-)
Men det gör inget.
Vi ska ändå iväg på två dagars konferens nu, så då behöver jag ingen telefon.

Det händer en massa spännande grejer framöver och det ska bli riktigt roligt att få vara med under en period.
Jösses vad jag kommer att lära mig!

Samtidigt blir det lite panikartat. Vi är nu mitt i oktober. Och nu drar vårt kalascirkus igång!
Fyra födelsedagar på ganska kort tid.
Plus lite kompisars födelsedagar och halloween fester.
Hej och hå.
Och plötsligt är det jul!
Som alla höstar.
Eller, alla år!
Det snurrar fortare och fortare.
Tänk om man vetat det när man var 15 och uttråkad! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar