Sidor

onsdag 15 oktober 2014

Inte bra alls..

Åh, jag är så godissugen just nu så jag kan gå av på mitten.
Har vi något godis då?
Näe.
INTE bra. Jag tror jag måste klaga någonstans, bara jag kommer på var! :-)

Nu har jag varit på två dagars konferens och fått en massa ny info. Och nygammal. Och gammal. :-)
Träffat jättetrevliga människor.
Träffat nya människor och gamla bekantskaper.
Och träffat på en skolförälder! Det blir lite så nu då och då. "nämen? är du här??" :-)

Idag är det lite skräckblandad förtjusning. Jag har såå mycket att lära mig. Såå mycket att sätta mig in i och läsa på om.
Men jag har också mycket att tillföra.
Det är så coolt att plötsligt se hur saker fungerar på andra sidan av staketet. Få insyn och förståelse.
Det är lite olika världar. Men samtidigt så lika.
Idag sa en person "Men gud så coolt, att stå med ett ben i vardera läger, liksom" och så är det ju. :-)
Lite schizofrent, men kul!
Nu är jag sååå sugen på att kavla upp ärmarna och jobba! :-)

Men, nu är det dags för de andra 50%. Dvs det egna företaget. Dock, visade det sig snabbt att det event jag ska på i morgon, där jag brukar representera mitt företag, där jag ska jag nu representera min nya arbetsgivare. :-)
Det blir kanonkul!
Sen blir det en lång eftermiddag som avslutas framåt 19 rycket.
Fredag morgon, blev det samma sak.
Det event jag brukar vara med på och är anmäld ifrån företaget, fick jag snabbt ändra till nya arbetsgivaren. Igen. :-)
Så lite knasigt är det. Jag är ungefär på samma event och träffar samma folk, men med en annan mission liksom! :-D

Kul har jag! :-)
Och tiden går fort när man har kul. Så vips är det snart fredag!
Då, kanske jag ska unna mig lite godis! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar