Sidor

onsdag 6 maj 2015

Det är bara regn hos mig....

Mitt i veckan.
Humöret?
Jotack. Bättre. Jag brukar inte deppa så länge i taget! :-)
Jag tog mig i kragen och tränade igår. Inte mycket och inte länge. Men tränade.
Det hjälpte lite.
Sen hjälpte det ganska mycket att jag fick ett upplyftande mail idag. Det rör på sig trots allt.
Det blir till att sitta still i båten. Bara hålla i årorna men inte paddla så särskilt mycket. :-)

Dagen idag började med spöregn! Nåt helt galet!
Just nu har maken och jag bytt bil. Och hans är låg. Larvigt låg.
Idag hade jag kjol. Snäv kjol. Regn och låg bil. Kombon var sisådär, kan jag avslöja! :-)

Men dagens event gick bra.
Phju. Jag har haft lite ont i magen. För det kunde liksom bli rätt illa om det inte gick som planerat.
Men det gick bra som sagt. Lite småsaker jag irriterade mig på. Som jag missat.
Men i det stora hela, fint.
Skönt.
Lite sista externa för den här gången. Nu vill jag ju planera uppföljningen, förstås, men får hejda mig liiiite.
Skönt med en lite lugnare period nu. Det innebär mer träning, faktiskt!
Inte i morgon dock, när det är middag och fest.
Och inte på fredag, när det är skolaktivitetseftermiddag.
Men på lördag, kanske! ;-)

Det blir inte landet i helgen, buuhuu..Man måste ju göra lite nytta hemmavid med, har jag hört..
Men eftersom att det blev en sån konstig landet helg sist, så längtar jag ju ut.
Tur att det snart är långhelg igen! :-)
Det är ju lite tråkigt att det regnar, men det är toppen för trädgården. Blir det bara lite värme nu, så händer det grejer!
Jag petade ner en massa olika Liljelökar för ett tag sen, nu tittar dom upp lite här och där.
Ska bli så kul att se vad det var för färg, för det har jag glömt! :-)

Med tanke på hur många lediga dagar det är i maj, så är månaden snart slut innan den har börjat!
Lite svårt att greppa.
Så, jag tror att jag kryper i säng i stället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar